Rozwiń Język polskiPL

TRENDY W MEBLACH MŁODZIEŻOWYCH

TRENDY W MEBLACH MŁODZIEŻOWYCH

Meble młodzieżowe stanowią oddzielny segment rynku mebli tapicerowanych. Firma Libro jest jednym z wiodących producentów w tej branży, a produkty w tym segmencie stanowią około 15 % naszej sprzedaży. Największym powodzeniem cieszą się meble drukowane. Nadruki znajdują się zarówno na sofach, tapczanikach i łóżkach.

Nastolatki często chcą podkreślać swoje zdanie, próbują urządzać własne życie po swojemu. Wyrazem tej dorosłości jest często urządzenie własnego pokoju. Nastolatki przy wyborze mebli kierują się więc bardzo podkreśleniem własnej indywidualności. Kluczowe znaczenie ma więc wygląd, kolor mebla. Firma Libro mając na uwadze właśnie te potrzeby, wprowadziła na rynek meble drukowane. Mamy w swojej ofercie kilkadziesiąt różnych wzorów. Tak duża oferta printów świadczy o ogromny zainteresowaniu takimi produktami. Są to motywy uniwersalne, często związane z upodobaniami (muzyka, samochód, motocykl, sport, moda), buntem i wolnością (abstrakcyjne grafitti), bardzo popularne są także panoramy wielkich miast. Motywy printowe są formą wyrażenia siebie, dlatego cieszą się tak dużą popularnością. Ten sam mebel może mieć kilkadziesiąt różnych wersji, więc nastolatek może stworzyć bardzo indywidualne wnętrze. Każdy mebel może być także wykonany w dowolnej tkaninie ze wzornika, dzięki temu można uzyskać bardziej neutralny efekt.

Najbardziej optymalnym rozwiązaniem są oczywiście sofy rozkładane z funkcją spania i pojemnikiem na pościel – zajmują prawie tyle samo miejsca, co tapczany jednoosobowe, a mogą korzystać z nich dwie osoby i takich mebli mamy w ofercie najwięcej.

Firma Libro oferuje swoje produkty w sieci salonów w całej Polsce, staramy się, aby ekspozycje naszych produktów komponowały się razem z meblami skrzyniowymi, ponieważ w pokoju dziecięcym, czy młodzieżowym znajduje się także szafa, biurko, regał. Dzieci i młodzież są szczególnym rodzajem Klienta, gdzie bardzo duże znaczenie ma sposób dotarcia z informacją o produkcie. Media społecznościowe i reklama internetowa daje obecnie duże możliwości dotarcia do tej grupy. Prowadzimy działania marketingowe w tym obszarze i są one bardzo skuteczne.  Decyzje o zakupie ostatecznie i tak podejmuje dorosły. Więc kluczowe znaczenie ma gabaryt mebla, jego funkcjonalność i cena. Ten segment rynku jest bardzo specyficzny i  dynamicznie się zmienia, z jednej strony należy brać więc  pod uwagę oczekiwania dorosłych pod kątem ceny i użyteczności, z drugiej oczekiwania młodzieży pod kątem wzornictwa i oryginalności.

Zobacz również


Copyright (C) libro.lubawa.pl Realizacja: Agraf
X
- Enter Your Location -
- or -